Chytrák Qwimby

titulní foto
Zahořklost Qwimbyho v těchto dnech dosahovala kosmických výšin. Proč do mně prudí pořád tolik lidí? Dělaj z komára velblouda, že jsem násilnickej exot a magor. Vždyť jsem zabil jen asi 15 lidí a to vše na příkaz mého zaslepeného šéfa. Kdybych mohl rozhodovat po svém, určitě bych alespoň 5 z nich nechal žít.

Ty toho nadělaj kvůli pár sejmutejm máčovkám. Znám frajery co se zasloužili o odkrouhnutí stovek tisíců lidí a dělaj z nich hrdiny. Přitom šlo jen o takovou banalitu, jako je jinej pohled věc. To není profesionální, když mám někoho sejmout, tak jedině za tučnej bakšiš. Přece nebudu páskovat zásobník, kvůli blbovi co tvrdí, že blondýny jsou nej. Co mi budou povídat. Brunety jsou styl.

Před pár dny sejmuli mýho parťáka. Nevim kdo to spáchal, byl jsem na druhym konci tohohle zatracenýho města. Kdybych věděl, kdo to byl, dávno ohryzává kořínky. To Gogolaszova konkurenční banda, to je jiný kafe. Když se někdo postaral o funus několika Gogolaszových lidí, nikdo si s vyšetřováním viníka hlavu nedělal. Sehnali sfetovanýho informátora, co odpřísáhnul, že v tom má prsty Mahmon a to stačilo. Možná měl pravdu, kdo ví, ale Kokiho prabábu a děti mohli nechat žít. Neublížili by mouše. Škoda že to nemám hozený jako voni. Dokud někdo nenabídne pořádnou sumu, mám "padla" a nemačkám kohoutek.

Takovej charakter a musim poslouchat keci, co jsem za zrůdu. Přitom mi jde jen o prachy a tvrdě makám. Kdybych chtěl všechny najednou sejmout tak je převálcuju a budou studený. Jen v případě krajní nouze, kdyby někdo ublížil mé rodině, bossovi nebo mojí Rozitě. Krátkozraká politika pro banditu mého kalibru. V očích ostatních mafiánů bych ztratil svou image a brzo by bylo po kšeftu.
Jsem nějak sentimentální. Brr! Musím bejt tvrdej, ale kdybych měl vodďelat každýho, co mě nasere, vydělávám jen na patrony.

Můj svět je složitej. Dáš najevo slabost a sežerou tě. Minule jsem v nějaký knížce, ani nevim jak se jmenovala, četl názor, že kdo po tobě hodí kamenem oplať mu to chlebem. No co je tohle za volovinu? Kam bych přišel? Nejvyšší čas odejít do důchodu.

Grafika: stepan-janik.com



Jeden týpek v oranžovym rouchu s vyholenou hlavou, se mi jednou při náhodném rozhovoru na ulici, snažil vysvětlit, že smrt je jenom smrt. Tvrdil jsem mu, že je smrt spravedlivá a nespravedlivá a vůbec je to složitý. Koukal jako vrána a pak odpověděl něco ve smyslu, že to zřejmě nejsem schopen posoudit, protože se příliš zabývám nepodstatnou omáčkou. Tak na tyhle blbosti mě užije. Vím svoje, nejsem žádnej vůl a nejsem sám. Takových nás je víc a přibývá nás. Snažíme se předělat svět k obrazu svému. Víme nejlíp co je dobré, umožňuje to naše vysoká inteligence.

Když jsem tohle vybalil na pana Oranžového, evidentně nechápal. Prý že se mnou soucítí, protože jsem nešťastný. Asi to byl mentál, když tohle řekl. Neviděl můj výpis z konta, mojí vilu ani mého miláčka Ferrari Testarossa. Až umřeš, tohle se ti do rakve nevejde. Nemůžeš si to vzít sebou a nic to neznamená. Ferarri a to všechno, že nic neznamená, rozčílil jsem se. Vždyť ty nemáš nic. Takovým já říkám socky a holoprdelníci. Začal se srdečně a bujaře smát. Popřál mi šťastný den a se slovy, že je obrovský boháč, pokračoval ve své cestě.

¡Sdílet!

0 komentářů:

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger