Qwimby a krize

ženský mamon
Ta pitomá krize, povzdychl si Qwimby, už i na zabíjení lidí se šetří. Nemám do čeho píchnout a ostatní mafiáni na mě začínají koukat skrz prsty a šuškají si o mé situaci.

Křivej John o mně dokonce rozhlašuje, že jsem kokainová troska a měl bych se sebrat. Sám je mnoho let závislý na heroinu a odkrouhnout dítě mu nevadí.

Jeho kšefty se motaj kolem Afghánistánu a Iráku. V Afghánistánu šmelej se vším možným výměnou za opium a v Iráku? Zdá se, že si tam přišli na pěknej majlant. Povídá se, že projebali 125 miliard, které kmotrové vyčlenili na pomoc tamních rodin.
Ještě se musím asi hodně učit. Začínám chápat jak to Křivej John myslel. Jenže mám svý starosvětský zásady a ty neporušuju. Možná, že na ty šmejdy někdo dostane pifku, vezme telefon a dá mi práci. Stejně moc Křivýho Johna nemusím a jeho partu taky ne. Že jich pár odprásknu mi nikdo nemůže mít za zlý a já si vylepším konto. Mafie jako mafie, živí se navzájem a spousta naivek jim tu jejich hru na Matku Terezu požírá i s navijákem. Chladnej Bill povídal,že za prachy na pomoc rodinám si Johnova parta postavila "palác."

Včera jsem potkal v klubu Vilagio dona Jorgeho byl celý bez sebe, prý přišel o nějakou tu miliardičku co měl uloženou po bankách, všechno rozkradla konkurence zvaná bankovní mafie.

Možna, že nakonec právě krize probudí můj Desert .44 a já se opět vyšvihnu do sedla jako Qwimby čistič. Miluju čerstvý vzduch, jen já mám právo být špatný.

¡Sdílet!

1 komentářů:

plovatko

Jupi,Qimby je mocný a nesmrtelný.....Jen tak dal,at Desert.44 nikdy nevychladne.dik dago!:-)

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger