Qwimby a jeho strýček

No nazdar ty jsi "hodně". Ty vole to vidim, jsi fakt hodně.
No počkej, jak hodně, co to meleš?
Hehe, nedělej vlny a ze mě blba, když vidím jak jsi "hodně". Vím svoje, něco mám za sebou.
Máš za sebou leda tak hovno, nejsem nijak, natož "hodně". A vůbec, vím kuloví o tom co tu blábolíš.
Hehe, respekt je to tvoje soutěž, ale vždyť jsi mezi svými, tak to přiznej, že jsi totálně "na kaši".
Nemám čas, musím poslat ty prachy, tak mě už proboha nech na pokoji.
Ty jsi se dočista zbláznil, osmdesát "litrů" na konto nějakejch pošahanejch kriplíků, zplozenejch nějakou z těch šlapek u nás na předměstí. To ty "éčka" tiskneš?

Podívej, každej nějak platí účty. Já tak, že druhejm na zakázku vyrábím "třetí oka". O to víc musím vykupovat svou sesmaženou duši.
Ty sentimentální úleťáku, jeden z těch fakanů, bude beztak tvůj, tak se nesnaž. Mě nedojmeš. Koukej se konečně vzchopit a začni žít, jako normální lidi. Jsi vůbec šťastný?
Když mi strýčku přestaneš překážet, a necháš mě poslat ty peníze, budu o krůček blíž chladnější vodě v kotli, jež je pro mne připraven.
Panáček má černý svědomí. Je pozdě, hochu. Použij peněz pro svou budoucnost a na ostatní se vyser. Pamatuj! Rodina, ostatní tě ve finále zklame.
Budu na to myslet při příštím kšeftu, strýčku. Teď pošlu těch osmdesát litrů těm bezprizorným harantům.
Ty prachy pošleš jen přes moji mrtvolu.

Zákazníci zasluhují preciznost.
Grafika: stepan-janik.com


Desert čtyřiačtyřicítka štěknul jen jednou, ale nadělalo to i tak pěknou paseku. Strýček se stal minulostí a od té doby, podle dědičného práva, se Qwimby stal Kmotrem, své nepříliš velké, zato o to věrnější Rodiny.

¡Sdílet!

6 komentářů:

pompo

Nevim jestli se mi to jen nezdá, ale připadá mi, že Qwimby, respektive ty jeho příběhy v sobě nesou vždycky různé, na první pohled skryté sdělení, tady v tom sem si našel dokonce, mírně řečeno duchovní odkaz, je tam? Nebo sem si ho vytvořil?

R2D2

Každýmu podle jeho chuti, kámo. Na tvojí otázku ti nemůžu odpovědět. :-) Text žije svým životem.

pompo

Tak osobně můj názor je, že nežije text, ale ten kdo ho napsal a jestli ti prostě ruka píše sama po klávesnici a jen koukáš co se rodí za text, pak to beru jako odpověď.

R2D2

Jsi to nepochopil. Měl jsem na mysli, že text může pochopit každý jinak i jinak než autor sám zamýšlel. Tak jsem to přirovnal k vlastnímu životu danýho textu. ;-)

pompo

Jo tak takhle už tomu rozumím myslím, že na pompézii se to děje skoro pořád.

R2D2

Tak to věřím. Sám občas ve tvém textu najdu víc významů, ale hlavu si z toho nedělám, kterej je ten autorův. To je zábava. :-)

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger