Qwimby obchodně v Česku

Když se Qwimby dozvěděl, že za dalším kšeftem se musí vydat kamsi do východní Evropy, pojala ho silná nervozita. Česko! Kurva, to bude nějaká ruská republika prolezlá čečenskou mafií. To abych s sebou přibalil dostatek pokrmu pro můj Dezert Eagle. Kdoví, čím tam ládujou ty svoje flusbroky.

Ten blbej net mě připravil o všechna překvapení. Chtěl jsem jen vědět, kde to blbý Česko vlastně je a teď jsem zahlcenej polohou GPS, fotkama a videem přímo z místa pobytu, včetně nadmořské výšky a kdepak čečenská mafie. Už zbývá jen uvést do praxe odrovnat klienta na dálku po síti a můžu jít do důchodu. Nakonec s takovou službou stejně jednou Voogle přijde a to abych si potom podal rodiny tamních šéfů.
To by mohle bejt slušná výzva, prej sou nechutně bohatý i když mě by spíš zajímaly informace kterými disponují. Don Jorge rád zacvaká za trochu špíny od nich.

V den odletu jsem dostal instrukce, že mne v Praze na Václaváku u koně přesně v 15 hodin vyzvedne spojka, která si říká Arrhet. Prý tak chytrý až nebezpečný. Po příletu jsem to samozřejmě do tří hodin nestihl, zdržel mně taxikář na cestě z letiště.

Chtěl zaplatit 5500,- zdejších korun. Po přepočtu na dolary jsem ho bez výčitek už z principu oddělal a tedy hned vydělal. Šoféra s děravým čelem jsem nacpal do kufru vlastního auta a nechal ho zaparkované před německou ambasádou na Malé straně. Lepší jedna čtyři a čtyřicítka za pár drobnejch než narvat do chřtánu přiblblému zlodějíčkovi 250 doláčů. Nikdo nebude ojebávat Qwimbyho.

Zabiják se stylem. stepan-janik.com


Dále už pokračoval pěšky přes slavnej most plnej tajtrdlíků a trhovců pitvořících se na procházející turisty. Jmenuje se Karlův, podle jejich krále co ho nechal postavit. Škoda že nežije určitě by od něj dostal kšeft na pročištění toho stupidního davu, beztak se určitě v tom svým dřevěným spacáku obrací.

Ke koni Qwimby dorazil skoro 30 minut po třetí hodině. Trochu nervozně pokukoval po okolí a snažil se zjistit kdo může být Arrhet. Nikde nic nápadného. Až po nějaké chvíli si všiml chlapíka v oranžové vestě, který zadumaně čistil kartáčem a nějakou chemikálií sochu sv.Václava (prozradil také Voogle Earth) a pošilhával docela často po Qwimbyho maličkosti.

Po chvíli slezl ze žebříku namířil si to přímo ke Qwimbymu a dokonalou Urdštinou jak bylo domluveno ho přivítal v Praze a položil zdvořilostní otázku zda-li ho též poněkud rozlaďuje to všudypřítomné turistické pozlátko v centru. Qwimby odpověděl, že problém vyřešil "včelou". Nějaký šoférský pako usoudilo, že jedná se sobě rovným. Snad kvůli jeho obleku od Bosse? Nedalo se nic dělat, musel jsem ho "sfouknout," dodal Qwimby. Arrhet se pousmál souhlasně pokýval hlavou a procedil mezi zuby, že ho odveze na místo kde se vyskytuje klient.

Qwimby prozatím netušil, že ho čeká několik šilených dní pobytu v provinční díře nazvané Děčín, kde místo Whiskey teče Plzeňské pivo často prokládané přemaštěnými jointy a hřiště jsou lajnována nekolumbijským stylem pomocí "čeko speedu" kde není každý dvanáctý občan ozbrojen, což později nešlo Qwimbymu na rozum láskyplně přitom hladíc svého Deserta, kde Novákovic vědí přesně kolik dá starej Vomáčka večer piv a jestli nosí trenky a kolikrát týdně "to" dělá se starou Vomáčkovou.

Pokračování příště...

¡Sdílet!

0 komentářů:

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger