Blogger.com má nový editor šablon

Ti z nás, kteří již nějaký čas provozují svůj blog pomocí služby blogger.com po nějakém čase většinou zatouží po větší svobodě výběru grafické podoby svých stránek. Velmi záhy jsem tento problém začal řešit. Má znalost kodu je bídná, proto jsem jako většina vzal za vděk výběrem šablony někde na internetu kde jsou ke stažení ve velkém množství. Jenže mi opět vadilo, že i drobné "kosmetické" úpravy vyžadovali znalost kódu. Než jsem pochopil základy, mělo mé "programátorské" snažení několikrát za následek totální rozložení layoutu. Než jsem se naučil zálohovat šablonu, párkrát jsem blog natolik dovrtal, že nešel uvést do původního stavu.
Teprve dneska jsem objevil v administrátorské části blogu v záložce "Rozvržení" nový odkaz "Návrhář šablon". Editor lze použít zatím jen v testovací verzi na draft.blogger.com. Dychtivě jsem si začal hrát s úpravou šablony a trochu litoval, že s tím google nepřišel o něco dřív. Mohl mi tak ušetřit několik bezesných nocí.

Nový editor šablony na draft.blogger.com




V nabídce jsou čtyři základní šablony. U každé můžete tunit pozadí s několika barevnými schématy, šířku a rozložení sloupců, barvy písma, fonty, velikost písma, atd. Možností je relativně dost a hlavně si s postupem poradí i začátečník.

¡Sdílet!

0 komentářů:

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger